آخرین اخبار
کد مطلب: 146537
پيش‌بيني شرايط جوي چهارمحال و بختياري در هفته جاري/بارش برف و باران در غالب مناطق استان
تاریخ انتشار : 1399/11/18 09:43:43
نمایش : 775
معاون اداره‌کل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: با ورود سامانه بارشي از امروز تا پايان روز يکشنبه در غالب مناطق، افزايش ابر و بارش باران و برف، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ گاهي همراه با وزش باد شديد و در مناطق مرتفع و برف‌گير کولاک برف پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري فارس معصومه نوروزي امروز گفت: با ورود سامانه بارشي به چهارمحال و بختياري از امروز تا پايان روز يکشنبه در غالب مناطق، افزايش ابر و بارش باران و برف، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ گاهي همراه با وزش باد شديد و در مناطق مرتفع و برف‌گير کولاک برف پيش‌بيني مي‌شود.

معاون پيش‌بيني و هشدار سريع اداره‌کل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: شدت بارش‌ها براي بعدازظهر و امشب به ويژه در مناطق غربي و جنوبي استان انتظار مي‌رود.

وي افزود: براي صبح روز يکشنبه بيشترين بارش براي مناطق کوهرنگ، اردل، خانميرزا، لردگان، بخش‌هايي از کيار و فارسان پيش‌بيني‌ مي‌شود.

نوروزي اضافه کرد: اين سامانه بارشي فردا عصر استان را ترک خواهد کرد و تا پايان هفته جوي نسبتا مستقر خواهيم داشت و براي صبح روز دوشنبه علاوه بر کاهش نسبي دماي هوا، پديده  مه و کاهش ديد هم پيش‌بيني مي‌شود.

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس